Thursday, July 29, 2010

ROSMAH OH ROSMAH


Banyak orang bercakap pasal ROSMAH. Banyak orang bercerita mengapa dan kenapa wajah wajah ROSMAH sepastinya setiap hari muncul di dada dada akhbar. Mengapa wajah ROSMAH kerap kali keluar dikaca TV dengan ucapan ucapan seperti seorang Menteri.

Banyak orang muskil mengapa ROSMAH begitu menonjol dan apa motifnya penonjolan ini. Mengapa ROSMAH bertindak begitu, apa untungnya pada diri dia , apa untungnya pada rakyat dan apa untungnya pada Najib.
Banyak orang bertanya mengapa ROSMAH berbuat begitu. Banyak orang tertanya tanya adakah ROSMAH sedar apa yang dia lakukan itu, apakah dia sedar kesan kesan yang telah dan akan berlaku.
Mengapa ROSMAH nekad dan khusyuk dengan apa yang dia buat. Banyak orang bertanya siapakah penasihat ROSMAH. Atas dasar apakah mereka menasihati ROSMAH. Banyak orang muskil siapakah yang mempunyai cukup kekuatan untuk menasihati ROSMAH.

Banyak orang berkata mengapa ROSMAH tidak menjadi pengikut yang baik kepada Siti Hasmah atau paling lekehnya JANE isteri PLAH. Mengapa ROSMAH bertindak begitu. Mengapa perlunya ROSMAH membuat satu precedent yang bertentang arus.
Banyak orang berkata mengapa PM tidak mampu berkata kata kepada ROSMAH. Bukankah perlakuan ini akan memalapkan cahaya PM.

please lah..tolong lah ROSMAH....








No comments:

Post a Comment